• Slovenščina
  • Magyar
  • English
  • Deutsch

Arhiv novic

Včeraj so na Ptuju za najbolj hitro rastoče podjetje v dravsko-pomurski regij razglasili družinsko podjetje Varis Lendava.

Sodišče v Murski Soboti je na zahtevo Višjega sodišča v Mariboru ponovno obravnavalo tožbo Kmetijskega gospodarstva Lendava proti Občini Lendava. Tožbeni zahtevek KG Lendava je zavrnilo in odločilo v prid Občini.

Župan mag. Anton Balažek je danes sprejel predstavnike župnijskega pastoralnega sveta Župnije Lendava. Pogovor je tekel o načrtovani obnovi cerkvenega trga, ureditvi lokacije pri sv. Trojici ter pomenu sožitja in strpnosti.

Občina je aktivno pristopila k reševanju problematike ravnanja z meteorno vodo, ki prihaja na območje starega mestnega jedra Lendave iz gričevnatega zaledja mesta.

Vlada Republike Slovenije je na svoji redni seji 5. oktobra 2017 sprejela Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021.

Župan mag. Anton Balažek se je v Mestni hiši sestal s predstavniki Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Beseda je tekla o zdravstvenem stanju občanov Lendave te zagotavljanju kakovostnih življenjskih pogojev.

Občina izvaja vse aktivnosti, ki so v njeni pristojnosti glede problematike bioplinarne v Lendavi. Zahtevane so informacije javnega značaja glede izvedenih postopkov državnih institucij (Agencija RS za okolje in Inšpektorat).

Po dobrih dveh letih od odprtja je danes razgledni stolp Vinarium Lendava obiskal 200.000. obiskovalec. Gospod Bojan Gojkošek iz Maribora je stolp obiskal z družino in izrazil navdušenje nad najvišjim razglednim stolpom v Sloveniji, iz katerega se vidi v kar štiri evropske države.

Župan mag. Anton Balažek se je sestal s prejemniki sredstev iz “Javnega razpisa za sofinanciranje mladinskih programov oz. posameznih mladinskih projektov iz proračuna Občine Lendava 2017”.

Občina je zaključila s postopkom javnega naročila in izbrala izvajalca, ki bo do konca novembra 2017 izvedel vzdrževalna dela, ki smo jih v načrtu razvojnih programov predvideli za letošnje leto. Vrednost del znaša 135.000,00 EUR.